Poem Kosovar Qëndrimi – Mitrush Kuteli

Qëndrimi

Jam shqiptar
e kosovar;
zot e krenar,
zot e bujar
mbi këtë dhé,
q’e kam si fe,
e përmbi fé:
E kam vatan!
E kam atdhe!
Që gjysh stërgjysh,
që brez pas brez,
që gjithëmonë.
Ti shqa thërret,
ti shqa bërtet,
gjer lartë në retë
se jam barbar.
Jo, s’jam
si bërtet ti,
si buçet ti,
ti, Mal i Zi.
Po vendin tim e dua,
lirinë e dua,
e s’dua
zot
mbi mua.
Se jam këtu
kur s’kish njeri,
kur s’kish kufi
as fqinjëri,
as shqa të zi.
Se jam këtu
kur Mal i Zi
ish Iliri;
kur nga një det
në tjetrin det
isha zot vetë!
Unë jam këtu
nga moti
kur vetë Zoti
e bëri fushën
fushë
e malin
mal.
Unë jam këtu
e do të jem
– dem baba dem –
sa mali të bëhet hi
e hiri mal përsëri.

 

 

2 Përgjigje

  1. shumm nje poem i mire

  2. Hi there Yahoo works fine but your website is running steadily which actually had
    taken about a few minutes to finally load up, I am not sure if it is my own problem perhaps
    web site problem. Anyways, Thank you for writing such a lovely article.
    Almost everyone who visited this web site must have noticed this content literally beneficial.
    I really hope I’ll be able to find more awesome stuff and I also should certainly complement simply by telling you’ve done good writing.
    I ‘ve got you saved to bookmarks to check new stuff you post.

Lini një Përgjigje

Këtë e pëlqejnë %d blogues: